Dag 1 - Vrijdag 25 september - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 1 - Vrijdag 25 september - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Vrijdag 25 september

Blijf op de hoogte en volg Britt

25 September 2015 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het zover! We gaan naar Curaçao! We hadden om 8.15 uur een 8 uur durende vlucht naar Sint Maarten. Daar maakten we een tussenlanding, om daarna door te vliegen naar Curaçao.

Alles verliep eigenlijk heel goed. We konden lekker films kijken in het vliegtuig en af en toe wat heen en weer lopen. Britt heeft even heerlijk geslapen en Ryan en Alissa mochten de stewardessen helpen met het legen van de afvalbak en het uitdelen van de nootjes. Daar waren we erg blij mee, want voor de kinderen was het best een lange zit.

Toen we aankwamen op Curaçao, was het daar half twee in de middag. Dat was heel fijn, we konden namelijk gelijk van het mooie uitzicht genieten. Gelukkig hadden we een setje zomerkleding meegenomen inde handbagage, want het was 33 graden! We werden opgehaald door een taxi van het CDTC en gebracht naar ons appartement op Bon Bini. Het is echt onwijs mooi hier!! Omdat het zo warm was, zijn we gelijk verkoeling gaan zoeken in het zwembad.

In de namiddag zijn we naar het strand gelopen en daar hebben we wat gegeten. De kinderen waren het zwemmen nog niet zat en hebben een duik genomen in de zee. Daarna zijn we naar het huisje terug gelopen. Buiten was het inmiddels pikdonker, dus we zijn lekker gaan slapen.