Dag 2 - Zaterdag 26 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 2 - Zaterdag 26 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Zaterdag 26 september

Blijf op de hoogte en volg Britt

26 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag waren we om 4.30 uur klaarwakker. Dat was niet zo gek, de avond ervoor lagen we namelijk om 20.00 uur al op bed ;-). Ik ben de koffers maar eens gaan uitpakken en om 06.30 uur zaten we allemaal aan het ontbijt met een heerlijk gekookt eitje. Omdat het al gelijk heel warm was (29 graden), zijn we rond 7.30 uur al lekker gaan zwemmen.

Daarna gingen we boodschappen doen bij de Albert Heijn. Echt bizar dat je zo ver van huis bent en je gewoon de boodschappen kunt halen die je thuis ook haalt. Britt was aardig moe en heeft ‘s middags lekker geslapen. Het was inmiddels weer 33 graden, dus reden genoeg om weer lekker het zwembad in te duiken!

Morgen gaan we eens uitzoeken hoe we het makkelijkste naar het CDTC kunnen lopen en uiteraard nemen we dan ook nog even een duik in de zee.

We hebben vandaag niet zo veel foto’s gemaakt, maar sowieso wel eentje van ons huisdier: een hagedis!