Dag 3 - Zondag 27 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 3 - Zondag 27 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Zondag 27 september

Blijf op de hoogte en volg Britt

27 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanochtend werden we rond 08.00 uur wakker. De zon was al even op, dus het was gelijk lekker warm uit bed komen. Na een duik in het zwembad gingen we ontbijten. Rond 09.45 uur liepen we naar het CDTC. Het was precies tien minuten lopen en dan liepen we nog langzaam. Alles was dicht, want het was zondag. We mochten van de beveilig van het Sea Aquarium, dat er naast ligt, even kijken hoe het eruit zag. Het zag er echt heel gaaf uit! We hebben de dolfijnen al zien zwemmen.

We zijn naar het strand gegaan om wat te eten en daarna hebben we lekker gezwommen in het zwembad. Britt was niet zo lekker geworden, dus ik ben met haar naar binnen gegaan, waar ze even lekker heeft geslapen in de kinderwagen.Ryan en Alissa waren rond 16.00 uur klaar met zwemmen. Ze hadden allebei een lekker verkleurd gezichtje, dus we zijn naar het strand gegaan om petjes te halen en voor Britt een leuk hoedje tegen de zon. We hebben nog nooit zoveel flessen zonnebrand gebruikt :-).

Na een uurtje bij het strand te hebben gelopen, zijn we weer naar het huisje gegaan. Britt en ik hebben lekker gedoucht en Ryan en Alissa namen nog een duik in het zwembad. Arie heeft lekker spaghetti gekookt. Het was heerlijk!

Rond 20.30 uur gingen we allemaal naar bed. We moesten goed uitgerust zijn voor de volgende dag, want dan begint de therapie voor Britt. We zijn heel erg benieuwd en we kijken er heel erg naar uit!

Tot morgen! Liefs, Britt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Britt

Ik ben 5 jaar en ik heb het Angelmansyndroom. Ik mag dolfijnentherapie gaan volgen in Curacao en ik hoop dat jullie mijn avonturen willen volgen.

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 7596

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 11 Oktober 2015

Dolfijnentherapie in Curacao

Landen bezocht: