Dag 6 - Woensdag 30 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 6 - Woensdag 30 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 6 - Woensdag 30 september

Blijf op de hoogte en volg Britt

30 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen om half 7 werden we wakker. We hebben het vandaag rustig aan gedaan. Eerst lekker ontbeten en toen even wezen zwemmen. We zijn maar kort wezen zwemmen, want Britt krijgt om 13:00 therapie en gisteren was ze erg moe.

Toen we van het zwemmen terugkwamen, hield Britt haar ogen al niet meer open en heeft ze van 10:00 tot 12:00 nog geslapen. Ik heb haar wakker moeten maken om nog even wat te eten voor de therapie.

Om 13:00 was het zover en het was Dock-dag! Ryan en Alissa mochten dus mee naar het Dock, echt gaaf vonden ze dat. Het was alleen wel jammer dat Britt haar dagje niet had. Vandaag huilde ze veel terwijl zij in het water lag. Ik denk toch een beetje te vermoeid en het heeft natuurlijk ook een hele impact op haar. Ryan en Alissa gingen kunstjes laten zien met de dolfijnentrainster en ze kregen allebei nog een kus van Papito. Daarna mochten wij ook van dichtbij kijken. Het is eigenlijk echt niet te bevatten dat wij dit mogen meemaken. Wat zijn wij iedereen dankbaar die dit heeft mede mogelijk gemaakt.

Matthias was wel heel erg positief over Britt. Hij heeft veel kinderen met het Angelmansyndroom gehad maar nog nooit zoals Britt. Ze is zo met het water bezig en niet met de dolfijn. Vandaag liet ze zien dat ze het water een soort van los kon laten en echt ook Papito begon te aaien (aan te raken).

Na de therapie hebben we nog een heerlijk ijsje op de boulevard gehaald en zijn we in de zee gaan zwemmen. Daarna zijn we ook nog in het zwembad gesprongen. Om 17:45 ben ik met Britt gaan douchen en Arie heeft weer lekker voor ons gekookt. Britt had bijna haar bord leeg toen ze weer in slaap viel. Ze ligt nog steeds lekker te slapen.

We hopen dat Britt morgen goed uitgerust is en dat ze zich morgen weer voor de volle 100% kan inzetten. Misschien word het wel de lauwe douche in plaats van afkoelen in het zwembad voor de therapie ;).

Tot morgen! Xxx Britt