Dag 9 - Zaterdag 3 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 9 - Zaterdag 3 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 9 - Zaterdag 3 oktober

Blijf op de hoogte en volg Britt

03 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

“Britt haar verjaardag!!!”

Vanmorgen hebben we met zijn allen voor Britt gezongen. Britt is vandaag 5 jaar geworden! Ze heeft wat cadeautjes gehad. Van ons haar mooie feestjurk een een dolfijntje die Papito heet. Uit Nederland had ze van oma Sandra een opblaas zeeleeuwtje gehad en van tante Cynthia Sophie de giraffe. Rond half 11 kreeg Britt visite. Hoe bijzonder leuk is het als je eigen juf van het medisch kinderdagverblijf op je verjaardag in Curaçao kan komen! Andrea is met haar dochter in Curaçao op vakantie en kwam gezellig op visite met een cadeautje van heel ‘De Luchtballon’. Dank je wel iedereen, dikke knuffel en kus van Britt x x x

Vandaag is er geen therapie, Britt mag lekker uitrusten in het weekend. We hebben om 15:00 een zwembadfeestje gegeven. De buurtjes van Bon Bini waren er en we hadden nog een gezin dat ook therapie volgt. We hebben een hele gezellige middag gehad. Britt heeft de cadeautjes in ontvangst genomen en is kort daarna in haar kinderwagen in slaap gevallen. Ryan en Alissa hebben gezwommen en ik sprong af en toe ook in het zwembad.

We sluiten deze dag helaas af met 2 zieken. Arie heeft waarschijnlijk een oorontsteking en Britt heeft overgeven en wil niks eten en drinken. De antibiotica die ik heb meegenomen heb ik toch klaargemaakt en gegeven. Ik hoop dat morgen alles beter gaat, want dan hebben we om 14:15 family swim.

Tot morgen allemaal! Xxx Britt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Britt

Ik ben 5 jaar en ik heb het Angelmansyndroom. Ik mag dolfijnentherapie gaan volgen in Curacao en ik hoop dat jullie mijn avonturen willen volgen.

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 7581

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 11 Oktober 2015

Dolfijnentherapie in Curacao

Landen bezocht: