Dag 10 - Zondag 4 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 10 - Zondag 4 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 10 - Zondag 4 oktober

Blijf op de hoogte en volg Britt

04 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

"Family swim"

Vanmorgen waren we al heel vroeg wakker. Wij om half 6, de kinderen iets later. We zijn naar een soort van Makro geweest.

's Middags hadden we de Family Swim. Iedereen had er super veel zin in! Alleen Britt snapte er niks van en hebben we verdrietig bij de ergotherapeut moeten achter laten. Arie, Ryan, Alissa en ik hebben met Nubia en Chabalito gezwommen. Echt super gaaf om dit mee te kunnen maken! Ook best eng als ze dan met zo'n snelheid op je af komen zwemmen. We hebben ook kunstjes gedaan met z'n vieren. Zo hebben we ze laten dansen en rondjes laten draaien en iedereen heeft een kus gehad. Het was echt super gaaf om dit mee te mogen maken.

Eenmaal thuis ging het met Britt niet zo goed. Britt bleef slapen en als ze wakker was viel ze flauw. Zo hebben we geprobeerd haar eten te geven en 6 verschillende soorten drankjes, maar ze spuugde alles uit en als ze dan wat door had geslikt, braakte ze het weer uit. Nadat ze na 3 happen avondeten ook niks meer wilde en wegviel, heb ik gevraagd aan de buurvrouw of ze even wilde komen kijken bij Britt. Ze werkt in de zorg en zag al dat het niet goed zat. Ze riep gelijk: 'Ik heb ORS bij me!' En dat heeft ze rennend gehaald.
We hebben toen de huisarts gebeld en die is gelijk gekomen.

Arie had ook nog steeds erge last van zijn oor. De huisarts zei over Britt dat ze tegen uitdrogen aan zit. Het is hier nu 34 graden en ze ademt ook met haar mond open, dan verlies je ook veel vocht. Arie heeft een buitenoorontsteking en moet morgen antibiotica halen. Britt moet 6x per dag ORS en ze moet dat ook binnen houden. Ze mag alleen tussen 12 en 15 absoluut niet in de zon en haar therapie is om 13:00. Ik zal morgen het CDTC bellen om te kijken of het mogelijk is dat we op een andere tijd komen.

Ik ga nu ook lekker slapen en ik hoop dat morgen alles weer een stuk beter gaat! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Britt

Ik ben 5 jaar en ik heb het Angelmansyndroom. Ik mag dolfijnentherapie gaan volgen in Curacao en ik hoop dat jullie mijn avonturen willen volgen.

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 7592

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 11 Oktober 2015

Dolfijnentherapie in Curacao

Landen bezocht: