Dag 11 - Maandag 5 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 11 - Maandag 5 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Maandag 5 oktober

Blijf op de hoogte en volg Britt

06 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Na een korte nacht slapen, waren we al weer vroeg wakker. Ik heb gelijk het CDTC gebeld om te vragen of Britt naar een andere tijd kon. Ze mag nu zwemmen van half 4 tot half 6.

We zijn eerst naar de apotheek gegaan om de medicijnen op te halen. Daarna zijn we naar Otrabanda gegaan. We waren al snel klaar daar, want het was veel te heet. Toen zijn we nog even boodschappen gaan doen.

Om 15:00 zijn we naar de therapie gegaan en we hadden er wel een goed gevoel over. Britt was aardig vrolijk weer. Om half 4 kwam Matthias Britt ophalen en ze ging vrolijk mee. Ze kreeg eerst binnen therapie. Toen we naar binnen liepen om wat aan Karin te vragen in het kantoor, hoorden we Britt alleen maar huilen. We vroegen ons even af of we wel de goede beslissing hadden genomen om naar de therapie te gaan (omdat Britt zo ziek was), maar de vorige keer was ze ook aan het huilen tijdens de binnen therapie.Matthias zegt daarover dat ze dan geen pijn heeft, maar misschien geen zin heeft om te werken en om naar het water te gaan.

Na een half uur binnen therapie ging ze naar Papito. In het water ging het best goed. Ze hield goed contact met Papito. Ze had ook een hoedje op tegen de zon. Na 20 minuten water tijd hebben de dolfijnen trainster en Matthias samen besloten de therapie voor vandaag te stoppen, omdat Britt toch nog een beetje afwezig was en ze haar niet willen overprikkelen. Wat er dan gebeurd is best bijzonder. Iedereen moest uit het water, ook de dolfijnentrainsters omdat Britt uit het water ging.

Ryan en Alissa kwamen ook terug van de Kids club en Ryan had al zijn knutsel mee mogen nemen. Een vis gemaakt van een kokosnoot. Daarna is Arie met Britt naar het huisje gegaan en ben ik met Ryan en Alissa in zee wezen snorkelen. Toen ik in het huisje kwam had Arie veel last van zijn oor, dus heb ik heerlijk mihoen gemaakt. Om half 9 ging bij ons het licht uit want we waren allemaal erg moe.

Tot morgen allemaal x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Britt

Ik ben 5 jaar en ik heb het Angelmansyndroom. Ik mag dolfijnentherapie gaan volgen in Curacao en ik hoop dat jullie mijn avonturen willen volgen.

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 7583

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 11 Oktober 2015

Dolfijnentherapie in Curacao

Landen bezocht: