Dag 16 - Zaterdag 10 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag 16 - Zaterdag 10 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Zaterdag 10 oktober

Blijf op de hoogte en volg Britt

10 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

http://www.stichtingnicolette.nl/home/zaterdag-10-oktober/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Britt

Ik ben 5 jaar en ik heb het Angelmansyndroom. Ik mag dolfijnentherapie gaan volgen in Curacao en ik hoop dat jullie mijn avonturen willen volgen.

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 1877
Totaal aantal bezoekers 7588

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 11 Oktober 2015

Dolfijnentherapie in Curacao

Landen bezocht: