Dag14 - Donderdag 8 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu Dag14 - Donderdag 8 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Britt Middelburg - WaarBenJij.nu

Dag14 - Donderdag 8 oktober

Blijf op de hoogte en volg Britt

08 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen zijn weer vroeg wakker geworden. Om half 9 wakker worden zit er hier niet in, helaas. Ik heb het veel te koud met de airco en zonder airco veel te warm. Ook slaap ik niet lekker, doordat ik toch elke keer bij Britt wil gaan kijken.

Britt lag nog heerlijk te slapen en wij waren allemaal al wakker. Arie ging met de kinderen naar het zwembad en ik haalde rond half 9 Britt uit bed. Nadat ze een flesje met ORS wegslurpte en eventjes tv aan het kijken was viel ze weer weg. Het was niet heel lang, maar ik kreeg haar ook niet meer bij met pijnprikkels die Matthias als tip had gegeven. Daarna is ze weer gaan slapen, een uurtje. Toen kwamen Arie, Ryan en Alissa ook terug van het zwembad en hebben we lekker ontbeten.

Om kwart voor 10 gingen Ryan en Arie met het busje mee om boodschappen te doen en Alissa, Britt en ik bleven in het huisje.
Om 12:00 gingen Arie, Ryan en Alissa naar de zee om te snorkelen. Ik ben met Britt in het huisje gebleven. Om niet de zon in te hoeven gaan, heb ik een teil met water gevuld voor Britt, zodat ze toch nog met het water kon spelen en om af te koelen.

Om 15:00 liepen we met zijn allen naar het CDTC. En Britt werd weer om half 4 opgehaald door Matthias en Nine. Alissa mocht vandaag met Bonnie en haar babydolfijn Sammie zwemmen. Ryan had ook een geluksdag vandaag, hij zou gaan snorkelen met Gabriella, maar daarvoor heeft hij ook nog even met 2 andere dolfijnen mogen zwemmen.

Met Britt en Alissa ging het hartstikke goed. Bonnie deed allemaal kunstjes met Alissa en als je naar links keek, zag je Britt haar uiterste best doen met Papito. Daarna kwam het eindgesprek met Matthias. Hij vertelde dat vandaag eigenlijk hetzelfde was als gister, maar ze heeft zelf super lang de vin van Papito vast gehouden en zelfs met 2 handen!! Matthias was super trots. Ook vertelde hij dat hij al een paar veranderingen had gezien bij Britt.
- veel meer met Papito dan met het water spelen.
- minder aandacht vragen door haar te negeren met huilen als er niks aan de hand is.
- meer oriënterend, niet alleen maar op 1 ding gefocust.
- goed meegedaan met de fysio oefeningen ze wist zelf al wat er ging komen.
- beter luisteren, als ze bijvoorbeeld aan mijn haar trekt en je zegt: 'NEE, Britt!' dat ze dan ook loslaat.

Dat zijn al een paar punten die opvallen. Matthias vond ook dat Britt zeer geschikt is om deze therapie te volgen en hij hoopt ook dat we veel veranderingen zien bij haar de komende 6 maanden. En dat hopen wij natuurlijk ook! We kwamen voor het lopen en het praten, maar voor het praten is ze nog niet klaar, dat zit er sowieso nu nog niet in. Met de tips die we hebben gekregen met het lopen gaan we zeker aan de slag!
Morgen hebben we haar laatste dag therapie. Daar gaan we dubbel van genieten!

We zijn heerlijk uit eten geweest bij Hemmingway. De kinderen hebben nog heerlijk in de zee gezwommen en nadat we hadden gegeten, hebben ze nog bij Lions Dive in het zwembad mogen zwemmen. Het zijn echt bofkonten deze vakantie!

Daarna zijn we lekker gaan slapen.

Tot morgen allemaal! X x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Britt

Ik ben 5 jaar en ik heb het Angelmansyndroom. Ik mag dolfijnentherapie gaan volgen in Curacao en ik hoop dat jullie mijn avonturen willen volgen.

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 7599

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 11 Oktober 2015

Dolfijnentherapie in Curacao

Landen bezocht: